Członkowie Klubu Dyrektorów Marketingu

Klub został stworzony na bazie konkursu Idea Awards, specjalnie dla członków Kapituły i Jury konkursu Idea Awards. Klub tworzą osoby zajmujące kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności marketingowej.

Klub obecnie skupia niemal 100 profesjonalistów z obszaru marketingu i zarządzania. To grono się powiększa, ponieważ Klub jest formacją otwartą i zapraszani są do niego przedstawiciele marketingu działający we wszystkich sektorach.

Członkowie Klubu nie wypełniają formularzy, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych. Każdy wnosi do Klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Do KDM między innymi należą:
  • Monika Andreas, Dyrektor Marketingu Segmentu SOHO Orange Polska
  • Paweł Barski, Marketing Director Ricoh Polska Sp. z o.o.
  • Krzysztof Brzeziński, Marketing Manager Sanitec Kolo Sp. z o.o.
  • Piotr Chęcielewski, Wiceprezes Zarządu ds. Marketingu Carlsberg Polska Sp. z o.o.
  • Renata Ciszewska-Kłosińska, Dyrektor Marketingu Delia Cosmetics Sp. z o.o.
  • Bartosz Dobrzyński, Dyrektor ds. Marketingu, Członek Zarządu P4 Spółka z o.o.
  • Alicja Dolińska, Dyrektor Działu Marketingu i Reklamy Dolcan Sp. z o.o.
  • Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Multimedia Polska S.A.
  • Małgorzata Dzięcielewska, Marketing Director Sephora Polska Sp. z o.o.
  • Michał Gembal, Dyrektor Marketingu Arcus SA
  • Łukasz Glapa, Dyrektor Marketingu Rockwool Polska Sp. z o.o.
  • Magdalena Grabowska, Dyrektor Marketingu i PR ALMA MARKET S.A.
  • Anna Grzelońska, Członek Zarządu ds. Marketingu ING Grupa
  • Katarzyna Jóźwik, Dyrektor Marketingu Link 4
  • Piotr Jurjewicz, Consumer Integrated Marketing Director w Ameryce Łacińskiej Kompania Piwowarska S.A. (SABMiller Group)
  • Katarzyna Kierach, Marketing Director CEE | Food & Snack Grupa Maspex Wadowice
  • Joanna Kowalczuk, Kierownik Działu Marketingu Ziaja Ltd Zakład Produkcji
  • Wojciech Kowalczyk, Head of Advertising Sales and Marketing Modern Times Group
  • Krzysztof Kowalski, Regional PR Manager Nissan Sales Central & Eastern Europe
  • Małgorzata Kwilosz, Customer Marketing Director, Board Member Diageo Polska Sp. z o.o.
  • Beata Maciejczak, Dyrektor Marketingu Działu Kosmetyków Selektywnych i Masowych Sarantis Polska S.A.
  • Magdalena Maruszczak, Head of Marketing, Communications and Employer Branding KPMG
  • Monika Mikulska-Guźniczak, PR & Marketing Manager HOTEL INTERCONTINENTAL WARSZAWA
  • Lidia Misiuna, Kierownik ds. marketingu Röben Polska Sp. z o.o. i Wspólnicy Sp.K.
  • Agnieszka Rajewska-Koper, Dyrektor Marketingu Laboratorium Kosmetyczne Joanna
  • Katarzyna Rauber, Dyrektor sprzedaży i marketingu YAREAL Polska Sp. z o.o.
  • Inga Songin, Marketing Manager Danone Sp. z o.o.
  • Michał Stawecki, Dyrektor Marketingu Apart Sp. z o.o.
  • Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu regionu Polska i Prybałtyka (Litwa, Łotwa, Estonia) Bonduelle Polska S.A.
  • Małgorzata Tymińska, Dyrektor ds. Marketingu Catalina Group
  • Zbigniew Wierzbicki, Dyrektor ds. Doradztwa Finansowego i Marketingu CRM S.A.
  • Daiusz Wilk, Managing Director Sun & Snow Sarcon Poland
  • Monika Zbrożek, Dyrektor Marketingu Strauss Cafe Poland Sp. z o.o.
Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.