O szczegółach każdego spotkania informujemy w zaproszeniach. Liczba miejsc ograniczona. Udział wyłącznie za zaproszeniami.

spotkanie KDM

Temat: Marketing Sportowy
Miejsce: Muzeum Techniki w Warszawie

W dniu rozpoczęcia EURO 2012 odbyło się pierwsze seminarium, którego tematem przewodnim był "Marketing Sportowy". Sesja odbyła się tuż po uroczystym otwarciu wystawy "Piłkarskie sztuczki techniczne". Spotkanie poprowadzili: Piotr Jurjewicz, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej; Jego Ekscelencja Murad Ali, Ambasador Pakistanu oraz Mariusz Czerkawski, polski hokeista wszechczasów.

spotkanie KDM

Temat: Marketing Marek Premium
Miejsce: Kompania Piwowarska, ul. Emilii Plater 53 w Warszawie

Spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu, podczas którego, w gronie ekspertów, poruszyliśmy temat - „Marketing Marek Premium”. Zaproszeni goście wysłuchali następujących prelegentów: Piotr Jurewicz, Wiceprezes ds. Marketingu Kompanii Piwowarskiej - wprowadzenie nowej marki piwa Książęce, Anna Grzelońska, Członek Zarządu ds. Marketingu ING - czym poza ceną powinna charakteryzować się marka Premium, Robert Kabot, Dyrektor Marketingu Sobieski Sp. z o.o. - zmiany w segmentach cenowych, spadek kategorii produktów Premium. Spotkaniu towarzyszyła ożywiona dyskusja, w której udział brali wszyscy obecni eksperci marketingu.

Spotkanie odbyło się w pubie Kompanii Piwowarskiej mieszczącym się w głównej siedzibie firmy. Obecni poza poczęstunkiem mieli okazję wyrobić swoje zdanie na temat każdego z trzech smaków piwa Książęcego, które było serwowane w trakcie spotkania.

Moderatorem spotkania był Roman Fedorczuk, Prezes agencji komunikacji marketingowej ABK Grupa.

spotkanie KDM

Temat: Marketing sportowy
Miejsce: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie

W Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie odbyło się już kolejne spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu, którego tematem przewodnim był Marketing Sportowy. Spotkanie rozpoczął Tomasz Jagodziński, Dyrektor Muzeum Sportu i Turystyki, który opowiedział o najciekawszych wydarzeniach, które miały miejsce w muzeum, wyjątkowych gościach, którzy odwiedzili to niezwykłe miejsce, m.in. o wizycie Bruce’a Willisa.

Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Ford Polska podzielił się swoimi doświadczeniami w branży motoryzacyjnej. Poruszył m.in. problem związany z podejściem Polaków do sportu. Mimo rosnącego zainteresowania aktywnością fizyczną, styl życia i stosunek do sportu znacznie się różni od postaw naszych zachodnich sąsiadów. Nadal częściej jesteśmy biernymi konsumentami sportu i wiele dyscyplin sportowych jest jeszcze zbyt mało znana, aby firmy zechciały budować w ich oparciu swój wizerunek. Do tych różnic nawiązał również Mariusz Czerkawski, najlepszy polski hokeista w lidze NHL, reprezentant Polski, olimpijczyk z Albertville 1992, który uchwycił temat marketingu sportowego z drugiej strony – sportowca i drużyny jako produktu marketingowego.

Podczas dyskusji uczestnicy zastanawiali się również w jakie dziedziny sportu warto inwestować i jaka jest przyszłość marketingu sportowego w Polsce. Moderatorem spotkania, które trwało ponad 2 godziny był Roman Fedorczuk, Prezes agencji marketingu sportowego ABK Sport.

spotkanie KDM

Temat: Marketing sportu / piłka nożna
Miejsce: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie

Spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu z cyklu Marketing Sportu, którego tematem przewodnim była piłka nożna. Spotkanie w formie otwartej dyskusji poprowadził Roman Fedorczuk, Prezes ABK Sport, Tomasz Jagodziński, Dyrektor Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie oraz Mariusz Kiepas, Dyrektor Generalny UEFA EURO 2012 Coca-Cola Poland Services.

Podczas spotkania poruszone zostało wiele aspektów związanych z promocją piłki nożnej w Polsce, m.in. potrzebę spójnej strategii, zaangażowanie i współpraca instytucji prywatnych i państwowych, marketing klubowy w regionach, zarówno na szczeblu najniższym jak i ekstraklasy oraz wiele innych ciekawych zjawisk w polskiej piłce nożnej. Zapraszamy do obejrzenia relacji, która została wyemitowana w TVP Warszawa: www.tvp.pl/warszawa.

Po spotkaniu KDM odbyło się oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie nagród edycji 2012 The CHAMP Awards - polskie kampanie sportowe. Więcej na www.thechamp.pl.

spotkanie KDM

Temat: Marketing Sportu / piłka siatkowa
Miejsce: Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie (Centrum Olimpijskie, PKOl, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4)

Kolejne spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu, poruszające temat marketingu piłki siatkowej, odbyło się w Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie, reprezentowanym przez Dyrektora, Pana Tomasza Jagodzińskiego.

Spotkanie rozpoczął jeden z panelistów, Pan Marcin Burdach, Dyrektor Gastronomii i Sponsoringu Carlsberg Polska przedstawiając korzyści płynące dla marki Okocim ze sponsoringu piłki siatkowej na poziomie reprezentacyjnym.

Ożywiona dyskusja trwała ponad dwie godziny. Wzięli w niej udział niemal wszyscy z około 30 uczestniczących osób. Pośród najbardziej zaangażowanych byli Justyna Michoń, Dyrektor Marketingu Eurolot, Piotr Makowski, Dyrektor AA Drink Polska, Ewa Rzeczkowska, PR Manager Deloitte Polska, Tomasz Koprowski, Dyrektor Marketingu PGE Skra Bełchtów, Ireneusz Kutyła, Dyrektor Marketingu PKOl oraz Małgorzata Ciszewska, Kierownik Marketingu Lotos Trefl Gdańsk.

Generalny wniosek płynący ze spotkania - siatkówka jest dobrą marką z pozytywnym wizerunkiem przynoszącym sponsorom wiele korzyści, zarówno na szczeblu reprezentacji jak i ze sponsoringu klubów. Wizerunek ten zawdzięcza w głównej mierze dzięki długofalowym, profesjonalnie prowadzonym działaniom promocyjno-marketingowym przez PZS oraz Polkomtel S.A. Prace powinny być kontynuowane, aby utrzymać osiągnięty rezultat.

Zapraszamy do obejrzenia relacji, która została wyemitowana w TVP Warszawa: www.tvp.pl/warszawa. Relacja zdjęciowa ze spotkania znajduje się na naszym profilu na Facebooku.

spotkanie KDM

Temat: Marketing skierowany do kobiet / Women's Marketing
Miejsce: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ul. Pańska 3

Długo oczekiwane spotkanie KDM na temat marketingu do kobiet odbyło się w sali kinowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Blisko 20 osób, przedstawicieli różnych branż, w tym między innymi bankowości i usług finansowych, kosmetyków czy żywności oraz pism kobiecych uczestniczyło w spotkaniu.

Poruszane tematy były interesujące z różnych punktów widzenia, a do najbardziej zaangażowanych uczestników należeli Pani Małgorzata Włodarczyk, Miraculum, Pan Wiesław Stasiszyn, Mon Credo oraz Pani Agnieszka Szlaska, Clear Channel Poland. Wicedyrektor Muzeum Marcel Andino Velez przedstawił także interesujące działania Muzeum oraz plany na najbliższą przyszłość.

W podsumowaniu stwierdzono, iż marketing do kobiet jest bardzo interesującym i szerokim tematem, a kolejne dyskusje będą się odbywać w bardziej zawężonym zakresie tematycznym, np. kosmetyki, moda, usługi finansowe. Dzięki temu, z pewnością przyniosą więcej korzyści uczestnikom tych nieformalnych spotkań, których celem jest wymiana poglądów w profesjonalnym gronie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych.

Kolejne spotkanie KDM już w kwietniu.

Zapraszamy do obejrzenia wybranych zdjęć ze spotkania na naszym profilu na Facebooku.

Spotkanie KDM

Temat: Tworzenie reklam telewizyjnych - współpraca klienta z agencją i studiem filmowym

W restauracji You & Me Bar w Warszawie odbyło się kolejne spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu, podczas którego dyrektorzy i managerowie dyskutowali na temat tworzenia filmów reklamowych i telewizyjnych.

W roli ekspertów wystąpił Tomasz Pijanowski, Prezes Studia Filmowego TPS oraz Jakub Kijowski, operator i reżyser filmowy.

Prezes TPS poruszył wiele problemów podczas tworzenia filmów, oraz omówił proces tworzenia reklam oraz potrzebę silnej współpracy pomiędzy klientem a agencją i studiem filmowym. Zaprezentował również najciekawsze przykłady realizacji. Jakub Kijowski, tzw. „ReżOp” zwrócił uwagę na kierunek, w którym podąża film i jakie daje możliwości reklamodawcom.

Spotkanie było niezwykle pouczające i interesujące, a dyskusja trwała ponad 2 godziny.
Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.