Kontakt

Organizatorem Klubu Dyrektorów Marketingu jest agencja komunikacji marketingowej ABK Grupa oraz ABK Sport (Marketing Sportu).

ABK GrupaAgencja komunikacji marketingowej ABK Grupa realizuje całościowe działania marketingowe dla Klientów oraz wybrane działania w poszczególnych dziedzinach z zakresu marketingu od 1991 roku. Dzięki specjalizacji w każdej z dziedzin jesteśmy w stanie połączyć wiedzę, by spójnie prowadzić kampanie komunikacji marketingowej. Pod ABK Grupa podlegają także, realizujące ukierunkowane działania marketingowe, wewnętrzne zespoły: ABK Sport i ABK Business.

Wyróżnikiem agencji są długofalowe programy marketingowe oraz własne portale tematyczne.

Więcej na www.abkgrupa.pl.


ABK SportAgencja marketingu sportowego ABK Sport została wydzielona z agencji ABK Grupa w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na działania marketingu związanego ze sportem i rekreacją. Swoją działalność rozpoczęła od działań sportowych i rekreacyjnych organizując w Warszawie bieg pod nazwą ABK 10K na dystansie 10 kilometrów, w którym uczestniczyło około 1 000, a w kolejnych latach ta liczba zwiększyła się do 5 000 osób. Agencja jest prekursorem promocji sportu i rekreacji w Polsce.

Działania z zakresu marketingu sportowego obejmują zarówno organizację profesjonalnych wydarzeń sportowych, jak też wszelkich działań nawiązujących do sportu i rekreacji, których celem jest przede wszystkim budowanie wizerunku i dobrych relacji z klientami, potencjalnymi klientami oraz pracownikami.

Więcej na www.abksport.pl.


Szczegółowych informacji dotyczących Klubu Dyrektorów Marketingu udziela:

Tomasz Sulikowski
Lider Projektu
t.sulikowski@abkgrupa.pl

ABK Grupa
agencja komunikacji marketingowej
Warszawa, tel.: (22) 401 22 16
biuro@abkgrupa.pl
Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.