Na powyższy temat dyskutowali wczoraj członkowie Klubu Dyrektorów Marketingu, przedstawiciele klubów piłkarskich oraz firm i instytucji zaangażowanych w sport.
Bogusław Biszof, Prezes Ekstraklasa S.A. oraz Łukasz Łazarewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Ekstraklasa S.A. przedstawili swoją biznesową wizję piłki nożnej w Polsce. Spółka wprowadziła wiele istotnych zmian, poczynając od logo i wizualizacji, ujednoliciła oprawę graficzną transmisji telewizyjnych z myślą o zwiększeniu wartości marki oraz zaangażowania partnerów finansowych w nowym sezonie piłkarskim. Bogate doświadczenie w zakresie marketingu w sektorze prywatnym Prezesa Biszofa bez wątpienia przyniesie rezultaty w najbliższej przyszłości i pozwoli skutecznie zmniejszyć 3 milionowe zadłużenie firmy.
Dyskusja, w której uczestniczyli m.in. prof. dr. hab. Andrzej Sznajder, SGH, Alicja Gutowska, Przegląd Sportowy, Sebastian Syrek, Europcar Polska, Łukasz Pawłowski, MKS Cracovia SSA oraz wielu innych oscylowała również w kierunku bezpieczeństwa na stadionach sportowych, porównania wyników finansowych klubów europejskich z polskimi oraz rezultatów sportowych Reprezentacji Polski.
|
|
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone. |