Piłka nożna - sport czy biznes?

Na powyższy temat dyskutowali wczoraj członkowie Klubu Dyrektorów Marketingu, przedstawiciele klubów piłkarskich oraz firm i instytucji zaangażowanych w sport.

Bogusław Biszof, Prezes Ekstraklasa S.A. oraz Łukasz Łazarewicz, Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu Ekstraklasa S.A. przedstawili swoją biznesową wizję piłki nożnej w Polsce. Spółka wprowadziła wiele istotnych zmian, poczynając od logo i wizualizacji, ujednoliciła oprawę graficzną transmisji telewizyjnych z myślą o zwiększeniu wartości marki oraz zaangażowania partnerów finansowych w nowym sezonie piłkarskim. Bogate doświadczenie w zakresie marketingu w sektorze prywatnym Prezesa Biszofa bez wątpienia przyniesie rezultaty w najbliższej przyszłości i pozwoli skutecznie zmniejszyć 3 milionowe zadłużenie firmy.

Dyskusja, w której uczestniczyli m.in. prof. dr. hab. Andrzej Sznajder, SGH, Alicja Gutowska, Przegląd Sportowy, Sebastian Syrek, Europcar Polska, Łukasz Pawłowski, MKS Cracovia SSA oraz wielu innych oscylowała również w kierunku bezpieczeństwa na stadionach sportowych, porównania wyników finansowych klubów europejskich z polskimi oraz rezultatów sportowych Reprezentacji Polski.

Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.