Dyrektorzy Marketingu o Markach Premium

Spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu (KDM), podczas którego, w gronie ekspertów, poruszyliśmy temat – „Marketing Marek Premium”.

Zaproszeni goście wysłuchali następujących prelegentów:
  • Piotr Jurjewicz, Wiceprezes ds. Marketingu Kompanii Piwowarskiej - wprowadzenie nowej marki piwa Książęce,
  • Anna Grzelońska, Członek Zarządu ds. Marketingu ING – czym poza ceną powinna charakteryzować się marka Premium,
  • Robert Kabot, Dyrektor Marketingu Sobieski Sp. z o.o. – zmiany w segmentach cenowych, spadek kategorii produktów Premium.
Spotkaniu towarzyszyła ożywiona dyskusja, w której udział brali wszyscy obecni eksperci marketingu.

Spotkanie odbyło się w pubie Kompanii Piwowarskiej mieszczącym się w głównej siedzibie firmy. Obecni poza poczęstunkiem mieli okazję wyrobić swoje zdanie na temat każdego z trzech smaków piwa Książęcego, które było serwowane w trakcie spotkania.

Moderatorem spotkania był Roman Fedorczuk, Prezes agencji komunikacji marketingowej ABK Grupa.

Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.