![]() |
Dyrektorzy Marketingu o Markach Premium
Spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu (KDM), podczas którego, w gronie ekspertów, poruszyliśmy temat – „Marketing Marek Premium”.
Zaproszeni goście wysłuchali następujących prelegentów:
Spotkanie odbyło się w pubie Kompanii Piwowarskiej mieszczącym się w głównej siedzibie firmy. Obecni poza poczęstunkiem mieli okazję wyrobić swoje zdanie na temat każdego z trzech smaków piwa Książęcego, które było serwowane w trakcie spotkania.
Moderatorem spotkania był Roman Fedorczuk, Prezes agencji komunikacji marketingowej ABK Grupa.
Spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu (KDM), podczas którego, w gronie ekspertów, poruszyliśmy temat – „Marketing Marek Premium”.
Zaproszeni goście wysłuchali następujących prelegentów:
- Piotr Jurjewicz, Wiceprezes ds. Marketingu Kompanii Piwowarskiej - wprowadzenie nowej marki piwa Książęce,
- Anna Grzelońska, Członek Zarządu ds. Marketingu ING – czym poza ceną powinna charakteryzować się marka Premium,
- Robert Kabot, Dyrektor Marketingu Sobieski Sp. z o.o. – zmiany w segmentach cenowych, spadek kategorii produktów Premium.
Spotkanie odbyło się w pubie Kompanii Piwowarskiej mieszczącym się w głównej siedzibie firmy. Obecni poza poczęstunkiem mieli okazję wyrobić swoje zdanie na temat każdego z trzech smaków piwa Książęcego, które było serwowane w trakcie spotkania.
Moderatorem spotkania był Roman Fedorczuk, Prezes agencji komunikacji marketingowej ABK Grupa.
|
|
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone. |