klub Dyrektorów Marketingu Marketing do kobiet Marketing skierowany do kobiet / Women's Marketing

Miejsce: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ul. Pańska 3

Długo oczekiwane spotkanie KDM na temat marketingu do kobiet odbyło się w sali kinowej Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Blisko 20 osób, przedstawicieli różnych branż, w tym między innymi bankowości i usług finansowych, kosmetyków czy żywności oraz pism kobiecych uczestniczyło w spotkaniu.

Poruszane tematy były interesujące z różnych punktów widzenia, a do najbardziej zaangażowanych uczestników należeli Pani Małgorzata Włodarczyk, Miraculum, Pan Wiesław Stasiszyn, Mon Credo oraz Pani Agnieszka Szlaska, Clear Channel Poland. Wicedyrektor Muzeum Marcel Andino Velez przedstawił także interesujące działania Muzeum oraz plany na najbliższą przyszłość.

W podsumowaniu stwierdzono, iż marketing do kobiet jest bardzo interesującym i szerokim tematem, a kolejne dyskusje będą się odbywać w bardziej zawężonym zakresie tematycznym, np. kosmetyki, moda, usługi finansowe. Dzięki temu, z pewnością przyniosą więcej korzyści uczestnikom tych nieformalnych spotkań, których celem jest wymiana poglądów w profesjonalnym gronie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych.

Kolejne spotkanie KDM już w kwietniu.

Zapraszamy do obejrzenia wybranych zdjęć ze spotkania na naszym profilu na Facebooku.
Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.