Marketing Sportowy

Miejsce: Muzeum Sportu przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, (III piętro) w Warszawie.

W Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie odbyło się kolejne spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu, którego tematem przewodnim był Marketing Sportowy. Spotkanie rozpoczął Tomasz Jagodziński, Dyrektor Muzeum Sportu i Turystyki. Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Ford Polska podzielił się swoimi doświadczeniami w branży motoryzacyjnej, poruszył m.in. problem związany z podejściem Polaków do sportu. Mimo rosnącego zainteresowania aktywnością fizyczną, styl życia i stosunek do sportu znacznie się różni od postaw naszych zachodnich sąsiadów. Nadal częściej jesteśmy biernymi konsumentami sportu i wiele dyscyplin sportowych jest jeszcze zbyt mało znana, aby firmy zechciały budować w ich oparciu swój wizerunek.

Do tych różnic nawiązał również Mariusz Czerkawski, były polski hokeista, reprezentant Polski, olimpijczyk z Albertville 1992, który uchwycił temat marketingu sportowego z drugiej strony - sportowca i drużyny jako produktu marketingowego. Podczas dyskusji uczestnicy zastanawiali się również w jakie dziedziny sportu warto inwestować i jaka jest przyszłość marketingu sportowego w Polsce. Następne spotkanie KDM na temat marketingu skierowanego do kobiet już w grudniu.
Miejsce: Muzeum Techniki w Warszawie.

W dniu rozpoczęcia EURO 2012 odbyło się pierwsze seminarium, którego tematem przewodnim był "Marketing Sportowy". Sesja odbyła się tuż po uroczystym otwarciu wystawy "Piłkarskie sztuczki techniczne".

Spotkanie poprowadzili: Piotr Jurjewicz, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej, Jego Ekscelencja Murad Ali, Ambasador Pakistanu oraz Mariusz Czerkawski, polski hokeista wszechczasów.
Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.