![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Miejsce: Muzeum Sportu przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, (III piętro) w Warszawie.
W Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie odbyło się kolejne spotkanie Klubu Dyrektorów Marketingu, którego tematem przewodnim był Marketing Sportowy. Spotkanie rozpoczął Tomasz Jagodziński, Dyrektor Muzeum Sportu i Turystyki. Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu i Dyrektor Generalny Ford Polska podzielił się swoimi doświadczeniami w branży motoryzacyjnej, poruszył m.in. problem związany z podejściem Polaków do sportu. Mimo rosnącego zainteresowania aktywnością fizyczną, styl życia i stosunek do sportu znacznie się różni od postaw naszych zachodnich sąsiadów. Nadal częściej jesteśmy biernymi konsumentami sportu i wiele dyscyplin sportowych jest jeszcze zbyt mało znana, aby firmy zechciały budować w ich oparciu swój wizerunek.
Do tych różnic nawiązał również Mariusz Czerkawski, były polski hokeista, reprezentant Polski, olimpijczyk z Albertville 1992, który uchwycił temat marketingu sportowego z drugiej strony - sportowca i drużyny jako produktu marketingowego. Podczas dyskusji uczestnicy zastanawiali się również w jakie dziedziny sportu warto inwestować i jaka jest przyszłość marketingu sportowego w Polsce. Następne spotkanie KDM na temat marketingu skierowanego do kobiet już w grudniu.
W dniu rozpoczęcia EURO 2012 odbyło się pierwsze seminarium, którego tematem przewodnim był "Marketing Sportowy". Sesja odbyła się tuż po uroczystym otwarciu wystawy "Piłkarskie sztuczki techniczne".
Spotkanie poprowadzili: Piotr Jurjewicz, Wiceprezes ds. Marketingu w Kompanii Piwowarskiej, Jego Ekscelencja Murad Ali, Ambasador Pakistanu oraz Mariusz Czerkawski, polski hokeista wszechczasów.
|
|
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone. |