CSR – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

30 lipca w Warszawie eksperci w dziedzinie marketingu, PR-u oraz społecznej odpowiedzialności biznesu dyskutowali na temat polskich kampanii i programów CSR. Uczestnicy spotkania, osoby o znaczącym dorobku i bogatych doświadczeniach w tym zakresie, przedstawili swoje wizje prowadzonych projektów oraz debatowali głównie o narzędziach realizacji CSR i korzyściach, jakie przynosi firmie prowadzenie odpowiedzialnego biznesu.

Wojciech Pronobis, nowy Dyrektor Marketingu T-Mobile przedstawił niezwykle interesujący projekt społeczny propagujący bezpieczeństwo na drogach podczas swojej pracy w PZU oraz wspomniał o najnowszej kampanii T-Mobile „Pomoc liczona kilometrami”.

Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor ds. Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej ING Życie i ING OFE opowiedziała o szerokim zaangażowaniu swojej firmy w temat profilaktyki nowotworowej.

Patrycja Miązek z Job Impulse Polska zaprezentowała ciekawe podejście do zatrudnienia osób niepełnosprawnych, które przerodziło się w kampanię CSR.

O owocnej współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz działaniach prowadzonych przez Onet.pl opowiedziała Agata Kosmal, Executive Manager of Marketing & Communication Departament.

Łukasz Purzycki z Deutsche Bank przedstawił niezwykle ciekawą wizję włączenia pracowników banku w lokalne działania społeczne.

Już wkrótce, podczas spotkania KDM poruszymy temat CSR w nawiązaniu do sportu.

Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.