![]() |
CSR – Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
30 lipca w Warszawie eksperci w dziedzinie marketingu, PR-u oraz społecznej odpowiedzialności biznesu dyskutowali na temat polskich kampanii i programów CSR. Uczestnicy spotkania, osoby o znaczącym dorobku i bogatych doświadczeniach w tym zakresie, przedstawili swoje wizje prowadzonych projektów oraz debatowali głównie o narzędziach realizacji CSR i korzyściach, jakie przynosi firmie prowadzenie odpowiedzialnego biznesu.
Wojciech Pronobis, nowy Dyrektor Marketingu T-Mobile przedstawił niezwykle interesujący projekt społeczny propagujący bezpieczeństwo na drogach podczas swojej pracy w PZU oraz wspomniał o najnowszej kampanii T-Mobile „Pomoc liczona kilometrami”.
Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor ds. Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej ING Życie i ING OFE opowiedziała o szerokim zaangażowaniu swojej firmy w temat profilaktyki nowotworowej.
Patrycja Miązek z Job Impulse Polska zaprezentowała ciekawe podejście do zatrudnienia osób niepełnosprawnych, które przerodziło się w kampanię CSR.
O owocnej współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz działaniach prowadzonych przez Onet.pl opowiedziała Agata Kosmal, Executive Manager of Marketing & Communication Departament.
Łukasz Purzycki z Deutsche Bank przedstawił niezwykle ciekawą wizję włączenia pracowników banku w lokalne działania społeczne.
Już wkrótce, podczas spotkania KDM poruszymy temat CSR w nawiązaniu do sportu.
30 lipca w Warszawie eksperci w dziedzinie marketingu, PR-u oraz społecznej odpowiedzialności biznesu dyskutowali na temat polskich kampanii i programów CSR. Uczestnicy spotkania, osoby o znaczącym dorobku i bogatych doświadczeniach w tym zakresie, przedstawili swoje wizje prowadzonych projektów oraz debatowali głównie o narzędziach realizacji CSR i korzyściach, jakie przynosi firmie prowadzenie odpowiedzialnego biznesu.
Wojciech Pronobis, nowy Dyrektor Marketingu T-Mobile przedstawił niezwykle interesujący projekt społeczny propagujący bezpieczeństwo na drogach podczas swojej pracy w PZU oraz wspomniał o najnowszej kampanii T-Mobile „Pomoc liczona kilometrami”.
Marta Pokutycka-Mądrala, Dyrektor ds. Public Relations i Komunikacji Korporacyjnej ING Życie i ING OFE opowiedziała o szerokim zaangażowaniu swojej firmy w temat profilaktyki nowotworowej.
Patrycja Miązek z Job Impulse Polska zaprezentowała ciekawe podejście do zatrudnienia osób niepełnosprawnych, które przerodziło się w kampanię CSR.
O owocnej współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz działaniach prowadzonych przez Onet.pl opowiedziała Agata Kosmal, Executive Manager of Marketing & Communication Departament.
Łukasz Purzycki z Deutsche Bank przedstawił niezwykle ciekawą wizję włączenia pracowników banku w lokalne działania społeczne.
Już wkrótce, podczas spotkania KDM poruszymy temat CSR w nawiązaniu do sportu.
|
|
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone. |