Marketing Nieruchomości Mieszkaniowych

9 lipca odbyło się spotkanie Klubu Dyrektorów na temat Marketingu Nieruchomości Mieszkaniowych. Było to owocne i merytoryczne wydarzenie, podczas którego każdy z uczestników podzielił się swoim bogatym doświadczeniem i spostrzeżeniami.

Konrad Piechocki, Dyrektor Polskiego Związku Firm Deweloperskich przedstawił nowo powstający projekt mieszkaniowy „Fort Chrzanów II”, unikalny nie tylko ze względu na położenie, lecz także na formę i koordynację współpracy MPWiK, RWE czy Dalkia oraz władz Warszawy. Będzie to pierwsze osiedle mieszkaniowe w Warszawie z wizją przyszłości i troską o niemal każdy element życia mieszkańców.

Ewa Łydkowska, Dyrektor Marketingu i PR SwedeCenter przedstawiła wizję rozpoczętej budowy unikalnego osiedla „Portowo” w Poznaniu na brzegu rzeki Warta. Swoje projekty mieszkaniowe w centrum Warszawy zaprezentowały Katarzyna Rauber, Dyrektor Sprzedaży oraz Olga Prokopiak, Marketing Manager z francuskiej firmy developerskiej YAREAL. O inwestycjach mieszkaniowych w Szczecinie i Łodzi oraz sytuacji na tamtejszych rynkach nieruchomości opowiedziała Sandra Szkwarek, Brand Manager z firmy SGI.

Trwające blisko 2 godziny spotkanie nie wyczerpało wszystkich interesujących aspektów marketingu nieruchomości, dlatego też temat powróci na kolejnych spotkaniach KDM.

Organizator
ABK Grupa ABK Sport
Partnerzy
Kompania Piwowarska
Muzeum Sportu i Turystyki
BiznasPolska.pl
Świat Elit
Klub Dyrektorów Marketingu został utworzony na bazie konkursu „Idea Awards”. W pierwszej kolejności zaproszenie do udziału zostało wysłane do jurorów konkursu oraz osób związanych z szeroko pojętym marketingiem.

KDM to nieformalna organizacja skupiająca osoby pracujące w działach marketingu wiodących przedsiębiorstw, zajmujących kluczowe stanowiska Dyrektorów Marketingu, Komunikacji Marketingowej, PR, Eventów i innych związanych z całokształtem działalności promocji i reklamy. Celem klubu jest skupienie osób o tych samych zainteresowaniach zawodowych, wymiana myśli, wiadomości, poznanie nowych osób, samokształcenie itp. Członkowie klubu nie wypełniają ankiet, nie ponoszą opłat członkowskich, nie mają obowiązków statutowych lecz znajdują się w elitarnym gronie osób kształtującym polską politykę reklamową i marketingową. Każdy wnosi do klubu swoją wiedzę i doświadczenia, którym jest gotów podzielić się z innymi.

Spotkania w ramach Klubu odbywają się cyklicznie, podczas których organizowane są wystąpienia wybranych osób na ustalone tematy kolejnych spotkań oraz prowadzona jest dyskusja pomiędzy uczestnikami.
ABK Grupa. Wszelkie prawa zastrzeżone.